Can't change the winds you say

Vi har äntligen installerat Fanta Exotic på jobbet!! Det är få som inte är lyriska över denna nyhet, jag är det defenitivt. Det är min favoritsmak när det gäller Fanta, förutom Gröna äpplen som tyvärr har försvunnit spårlöst... På tal om drycker så blev jag erbjuden vodka på väg in till jobbet i måndags. Det var en ung kille från Los Angeles som var på väg hem till staterna igen som frågade om jag ville ha en slurk. När jag tackade nej frågade han om det kanske var lite tidigt. Klockan var fem på morgonen en måndag, jag skulle nog säga att det räknas som för tidigt, ja. Som tur var verkade han inte ha druckit ur flaskan själv i alla fall.

Kommande helg blir kaotisk. Jag har fortfarande inte hunnit fotografera med Jenni för det uppstod lite problem från hennes sida under helgen, men det kommer inte att få plats denna helg tyvärr. Min älskade kusin Emelie fyllde 18 igår - GRATTIS! - så henne ska vi fira i helgen. Jag tänkte mig först en helhelg från fredag kväll, men kom precis på att jag lovat pappa att vara där hela helgen och köra bil. Och det blir ju väldigt svårt eftersom jag planerar att ta med Emelie till krogen och jag tänker inte köra bil dagen efter. Dessutom ska syster få besök från diverse svenska städer så det kommer bli fullt hus i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0