Sleepwalking

Väldigt trött idag. Det blev inte mycket sömn inatt, men dagen har ändå gått bra. Det var inte så mycket folk på jobbet idag så det var skönt. Vi städade mest. Men nu har det slagit till och det blir sängdags direkt efter middagen. Möjligen att jag tittar på en lättsmält film att somna till, men inte mer än så. Kenny Starfighter känns som en het kandidat.

Jag har tittat lite på andra bilder som tävlar i MetroPhotoChallenge och jag har fastnat helt för ett foto. Jag tycker att det är genialiskt komponerad, det är fina färger och det är fullt av känslor. Kolla in det här. Titta även på de andra bilderna som den här fotografen tagit, de är otroligt bra och fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0