Tråkig text att läsas av frivillig

Hade den sämsta tänkbara kvällen igår. Tänker inte gå in på vad, de som behöver veta vet, men det fick mig verkligen att bli irriterad på hur folk kan få för sig en massa. Personer som verkar få för sig att en hel personlighet förändras bara för att man ändrar åsikt. Jag kan förstå om de blir besvikna, ledsna eller arga. Det är inte konstigt, men att tro att personen helt plötsligt gått över till den onda sidan där han eller hon planerar att förorsaka så mycket skada som möjligt? Kom igen... En person förändras inte så drastiskt över en natt.

Gick förbi jobbet idag för att säga hej bara och det slutade med att jag hoppade in istället för en kille på jobbet. Han var ute och festade igår och hade trevligare än vissa andra (nämner inga namn, men personen vid tangentbordet) vilket resulterade i att han var väldigt bakis idag. Han hade rast och låg på soffan inne i personalrummet stackaren. Jag tänkte att jag skulle vara lite snäll mot honom eftersom jag vet hur hemskt det är att jobba bakis, jag stod dessutom i kassan... Jag behövde dessutom något roligt att fylla mitt huvud med, och det är både roligt och uppehållande att jobba i köket.

Jag ska slänga in ett grattis till den underbara Sofhia också. Hoppas du hade trevligt igår i alla fall!


Kommentarer
Postat av: a home far away

va snällt att du hoppade in för bakiskillen!



Kram Gunilla i Singapore

2009-08-30 @ 06:54:26
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0